fbpx Skip to Content Contact Us

אודות קיקו קפה

Logo Beans Sm

אני אמוץ סלע, הקמתי את חנות קיקו קפה – Chicco Di Caffe בשנת 2015 – עם חלום להקים בית עבור מכורים לקפה (כמוני).

אתר קפה שאפשר למצוא בו פולי קפה מעולים, את ציוד הכנת הקפה הטוב ביותר וכמובן כוסות וספלים שעושים את ההבדל. את כל זה עם קשר אישי וישיר עם הלקוחות – כפי שעיסוק בתחום הקפה מחייב לדעתי.

הדבר הראשון והחשוב ביותר עבורי הוא פולי הקפה. זו גם מקור השם 'קיקו די קפה', פול קפה באיטלקית. הקלייה הטריה והמקצועית ביותר לא תעבוד בלי חומר גלם משובח. לכן אני משתמש רק בפולים הטובים ביותר מכל העולם – ועל זה לעולם לא אתפשר.

Amotz Coffee

עבורי קפה הוא משקה ייחודי, משהו רגשי ואישי ולא עוד מוצר רגיל. להצליח להתאים ללקוח את הקפה הנכון עבורו, לפי שיטת ההכנה והטעם האישי זו אומנות. זה משהו שלמדתי לאורך השנים ואני ממשיך ללמוד כל יום. הטכנולוגיה מתקדמת, שיטות ההכנה משתכללות, הציוד נהיה יותר מתוחכם. אבל בסוף יושב אדם עם כוס הקפה שהכין לעצמו בשבע בבוקר, והדבר היחיד שחשוב הוא החוויה האישית שלו. הטקס היומיומי הנהדר הזה שמתחיל כל יום עם חיוך.

זה מה שיושב לנגד עיניי עם כל זן חדש של קפה, כל תערובת קפה חדשה ובכל שיחת טלפון או וואטסאפ עם לקוח כשאני מנסה להבין מה יתאים עבורו. ואין כמו הסיפוק כשאתה יודע שהצלחת – שהקפה שיצרת מלווה מישהו מידי יום והופך את החיים לקצת יותר טובים.

כמכור לקפה אני תמיד מחפש את הדברים הגדולים והקטנים שיהפכו את הקפה ליותר טוב. אני מחפש בעולם את היצרנים הטובים ביותר, ומייבא אותם לארץ בשביל מכורים נוספים כמוני.

למשל: מטחנות קפה ידניות קומנדנטה (COMANDANTE) שנחשבות לטובות בעולם. כוסות וספלים לקפה של נוטניוטראל (notNeutral) ו קרוב (Kruve). מקציף חלב ביתי נאנופואמר (NanoFoamer) ועוד.

אני משתמש בעצמי בכל הציוד לקפה שאני מוכר. אני בודק אותו, מכין איתו קפה, משתמש בו לאורך זמן – ורק אם אני מרוצה ממנו אני אמליץ ואמכור אותו בחנות. אני לא מוכר חיקויים זולים, אלא מותגים מוכרים ואהובים שהוכיחו את עצמם לאורך שנים. מקינטות של ביאלטי, ציוד לחליטת קפה של הריו, מכונות קפה של רוקט וכד'.

Makineta Snow

אז מה תמצאו באתר הקפה שלי:

  1. פולי קפה מובחרים – כתערובת או מקור יחיד. בקליות שונות בהתאם לאופי הפולים ושיטת ההכנה
  2. כל הציוד להכנת קפה בבית – מכונות, אביזרים, מטחנות וכל מה שביניהם.
  3. כוסות וספלים לקפה מהיצרים הטובים ביותר בעולם. notNeutral מארה"ב, Kruve מקנדה, Loveramics מסין.
  4. זמינות, שירות וליווי אישי שלי. לאורך כל הדרך.

חוץ מזה האתגר תמיד היה – להתאים את התערובת או זן הקפה לאופן ההכנה בבית. בלי להתחכם, פשוט קפה טעים. גם למקצוען הקפה שעושה "קאפינג" לכל סוג פולים חדשים. או למי שפשוט רוצה כוס טורקי, אספרסו או פרקולטור בלחיצת כפתור.

כדי להקל על הבחירה הקפה באתר מחולק לקטגוריות הבאות:

פולי קפה למקינטה – שם נדרשת קלייה יחסית כהה של זנים עשירים בטעם. שלא ישאירו חמיצות משתלטת לקפה.

פולי קפה למכונת אספרסו אוטומטית – בה יש שליטה מוגבלת על רמת הטחינה, עוצמת הדחיסה וכמות הקפה במנה. כאן מומלץ להשתמש בתערובות קפה "סלחניות". שיפיקו טעם נפלא וקרמה עשירה מכל מנה.

פולי קפה למכונת אספרסו ידנית עם מטחנה – בגלל השליטה הרבה, ניתן להפיק טעמים וקרמה נהדרים גם בקליות מעט יותר בהירות. להרגיש בבירור את מנעד הטעמים העשיר ומספק של פולי ערביקה משובחים.

פולי קפה לטורקי (בוץ/שחור) – לא עוד טעם מר ושטוח מקפה שקונים בסופר. עולם מופלא של טעמים שניתן להרגיש רק בקליה וטחינה סופר טרייה של פולי קפה משובחים.

פולי קפה לפילטר – בין אם דריפ יפני, פרנץ פרס, פרקולטור או אירופרס. תמצאו מגוון תערובות טריות שיתאימו לכל אוהבי הקפה. מעדין ופירותי, חזק ושוקלדי וכל מה שביניהם.

קולד ברו – ללא ספק הטרנד החם בעולם הקפה שעושה דרכו ארצה במרץ. דרך מופלאה ליהנות מקפה משובח. מלא בטעם, ללא חומציות ומרירות שקיימת בחליטות החמות. אסור לטעות – בשום אופן לא מדובר על קפה "חלש". וגם ממש לא בקפה של קיץ.

איך זה התחיל?

בשנים הראשונות עוד לפני אתר הקפה – התחלתי עם חנות קפה ברעננה, המוכרת את תערובות הקפה שלנו, בקלייה מקומית וטריה מבית הקליה ישר ללקוח. צמוד לחנות פעל בית קפה. מקום בו נפגשים, טועמים, מתייעצים ובוחרים את הקפה המתאים ביותר לכל אחד. בהשקעה רבה ועם צוות עובדים נהדר, יצרנו מקום משפחתי ואינטימי, אליו מגיעים לקוחותינו הקבועים מאזור השרון והסביבה. אלה הפכו לבני בית.

Cold Brew

בשלב מסויים הגיעה הקורונה ונאלצתי להתאים את הפעילות למצב החדש. כדי להמשיך לשרת את הלקוחות כבר לא מספיק מקום פיזי אליו מגיעים ונפגשים… ושמתי לי למטרה, לבנות אתר קפה שיהיה כמה שיותר קרוב למפגש האישי והאינטימי ביני לבין הלקוח. כל זאת מבלי לאבד את שני הדברים החשובים לנו ביותר – הקפה האיכותי והטרי שאני קנאי לו, והקשר האישי והמשפחתי עם הלקוחות. ארחיב קצת על שתי נקודות אלו:

הקפה שלי

כל מי ששתה קפה בקלייה וטחינה טריה, יודע שלא מספיק פולי קפה משובחים. שאין תחליף לטריות כשרוצים לשמר את הטעמים והארומות שקיימים בפולים הטובים ביותר מרחבי העולם. לכן אנו לא מתפשרים בכל הקשור לקלייה מקצועית, בתהליך איטי ובמנות קטנות שממצים בצורה המושלמת את פול הקפה. אנחנו קולים את הקפה לפי הזמנה ולא מחזיקים מלאי גדול שעלול להתיישן ולפגוע באיכות הקפה. למי שמבקש לטחון עבורו את הקפה, הטחינה מתבצעת רגע לפני האריזה והשילוח. לא במקרה בחרתי לקרוא לחברה Chicco Di Caffe (מבוטא "קיקי די קפה" ולא צ'יקו די קפה), משמעות השם היא פול קפה – כי מבחינתי שם הכל מתחיל . בחומר הגלם הטוב ביותר בעולם, פול הקפה, שמטופל באהבה ובמקצועיות עד לרגע השתייה.

השירות שלי

לא קל לייצר חוויה אישית באתר אינטרנטי. אבל זה לא אומר שלא צריך לנסות. נתחיל בכך שהטלפון והמייל שמוצגים באתר, מגיעים ישירות אליי. לא מוקד טלפוני. אין מענה אוטומטי. וגם לא איש שירות שלא באמת מבין מה המוצר או הצורך שלכם. בכל שאלה או התייעצות אפשר לפנות בטלפון, וואטסאפ, מייל. וכמובן להגיע ישירות לחנות בקיבוץ מגל.

עבורי המטרה אינה להגיע לכמה שיותר לקוחות, אלא למצוא את האיזון שבו אצליח לשמור על הערכים, השירות והאיכות כלפי כל לקוח בנפרד.

באתר הקפה תמצאו את תערובות הקפה הייחודיות שלנו, קפה חד זני משובח מהפולים המובחרים שאספנו מכל העולם, ציוד מקצועי להכנת קפה ממיטב היצרנים בעולם והרבה מידע שימושי שממשיך להתווסף כל הזמן.

זהו לבינתיים, שנמשיך להנות מקפה טעים!

מוזמנים תמיד ליצור קשר באיזו דרך שתבחרו ואשמח לייעץ ולעזור.

שלכם,

אמוץ סלע

קיקו קפה

Chicco Di Caffe

Amotz Roast

 

Drink

תמיד לשירותכם

טלפון לבירורים:  054-662-8032

וואטסאפ054-662-8032

שעות זמינות טלפוני: ימים א’- ה’ – 9:00-19:00 ימי ו – 9:00-13:30

איסוף עצמי סניף רעננה (לאחר קבלת הודעה שהמשלוח מוכן לאיסוף):ימים א’- ה’ – 9:00 21:00 ימי ו’ 09:00-14:00

כתובת : רח המלאכה 2, קניון רננים. רעננה

איסוף עצמי סניף מגל: ימים א’- ה’ – 9:00 21:00 ימי ו’ 09:00-14:00

כתובת: קיבוץ מגל (לכתוב בוייז "קיקו די קפה קיבוץ מגל")

כתובת דואר אלקטרוני: info@chiccodicaffe.co.il

כתובת אתר: https://chiccodicaffe.co.il

 

Beans

הסניפים שלנו

רחוב המלאכה 2, קניון רננים
 רעננה
לחץ לפתיחה ב- WAZE waze
קיבוץ מגל
לחץ לפתיחה ב- WAZE waze
Takeaway

קיקו די קפה - האתר החדש

Chicco Di Caffe גאים להציג אתר חדש, נוח, נגיש, פשוט אך חכם לכלל לקוחותינו. המסורת של איכות ללא פשרות, שירות אישי, וחווית קפה ייחודית שמוכרת ללקוחותינו הרבים לאורך שנים, עכשיו נגישה בכל זמן ומכל מקום.

 

יש שאלה או התייעצות?

תופתעו כמה מהר נשיב...

    הסניפים שלנו

    • קניון רננים - המלאכה 2, רעננה
    • איסוף עצמי
    • קיבוץ מגל - רח' הזית 3
    • בתיאום מראש
    Back top top
    דילוג לתוכן